2008-08-12

å vad jag hatar "båten"

Nu har Höstens pass kört i gång på gymmet & ikväll var det SG som körde.
det var spin + höstens första core-pass & det finns en övning som jag bara avskyyyyr, men samtidigt älskar... Hade glömt hur hemsk den är... Båten... ja den som man ror i :) Den är så fruktansvärd, men efter att övningen är klar så är den så underbar på nått konstigt vis... det är väl lyckan över att man överlevt den eller nått sånt.
Imorrn är det grannen L som kör spin & då ska jag oxå gå!! Det är så skönt att äntligen komma igång på riktigt igen!!

I övrigt så jobbar jag ju nu min sista vecka & det känns lite sisådär... vill ju gärna fortsätta... men då var det ju det där med pappsen & pappaledigheten... Ibland skulle man haft en nanny... & gärna en hushållerska... & en tvätterska &... tja... Nej men det blir nog att vara hemma tills i mars då lillemannen börjar på dagis. Ops... kom precis på att jag inte ansökt om någon dagisplats till honom... bäst att göra det i god tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar