2008-08-19

tidssfördriv/undanflykt

Lurad av GrannLinda... eller man kan väl även kalla det för tidssfördriv eller undanflykt från allt nödvändigt ont...

Reglerna är att bara använda ETT ord för att svara - testa!

1.Din mobiltelefon? Kass

2. Din äkta hälft? borta

3. Ditt hår? Tragistkt (ska klippa mig nästa vecka:)

4. Din mamma? Bästivärldenenligtmig!

5. Din pappa? justnuväldigtivriginförhösten :)

6. Det bästa du vet? Kärlek

7. Din dröm inatt? inbrott (huvva... ja det är sant jag är ju så mörkrädd så jag höll på å dö när jag vaknade)

8. Din dröm/ditt mål? harmoniilivet

9. Rummet du är i? Störstakaosrummet (som nu efter allt rensande håller på vara rätt hyfsat)

10. Din hobby? träna

11. Din skräck? Olyckor

12. Vill du vara om 6 år? Klokare

13. Var du igår kväll? Trött

14. Vad du inte är? långsur :)

15. En sak du önskar dig? Stressfrittliv

16. Var du växte upp? i stugan (till stor del iaf)

19. Det sista du gjorde? Bokade klipptid

20. Dina kläder? enkla

21. Din TV? Fallfärdig

22. Ditt/dina husdjur? hmm... räknas råttorna under sängen??

23. Din dator? GammalåSeg

24. Ditt humör? ojämnt :)

25. Saknar någon? Alltid!!

26. Din bil? Krockad :(

27. Något du inte har på dig? klänning (kan bara inte...)

28. Favoritaffär? många

29. Din sommar? kort

30. Älskar någon? absolut

31. Favoritfärg? Svart

32. När skrattade du senast? idag

33. När grät du senast? inte länge sedan

Tja det gick väl inte så bra... men jag håller med dig Linda... Var är fråga 17 och 18?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar