2008-08-05

Tisdag & snart helg...

Ja så känns det just nu...
Veckorna bara rusar fram & jag fattar inte vad man gör av tiden... eller joo... man har ju två som fördriver den åt en... vad gjorde man egentligen före dom fanns med i bilden?? gjorde man inget annat än att bara lata sig eller hade man fullt upp även då? Jag minns att jag kunde ligga framför tv'n heeela kvällen vissa dar i veckan & nu får man väl vara glad om man hinner se det där inspelade CSI'avsnittet sedan i måndags innan det är dags för ett nytt avsnitt :)

Jaja... jobbar ju nu iallafall min näst sista vecka & det känns inte bra... vill gärna fortsätta men jag antar att det skulle krävas en hel del bearbetning av guben för att det skulle gå igenom...
Ja vi är ju alla olika... en del bävar sig & jag längtar... lider med de som bävar sig... det blir ju sällan lika kul när man inte har den där glädjen över att gå tillbax till jobbet... men men.. det ordnar sig nog... hoppas jag... vet ju att det hur som hellst är dags i mars :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar