2008-08-24

I made it...

Trodde aldrig att jag skulle orka köra kvällens pass då jag kännt mig småhängig hela helgen, men efter att vi varit på loppan tidigare idag så fick jag en kick av något slag (måste ha varit något i tårtan:) å pigg blev jag!!
Körde både spinningen & Pumpen ikväll & på spinningen käntes det att jag inte kört på ett tag, men pumpen.. där bara inte orkade jag utan jag kände mig även starkare än vanligt... Imponerande va !?!?

Jag kan bara bli så arg på mig själv i sånna lägen som idag... hade det varit min egen träning det handlat om skulle jag aldrig funderat utan ställt in, men nu när man ska vara den ledande, å svårt å jobbigt att söka ersättare så kör man ändå... lite knasig är man ju... viktigt att tänka på kroppen. Nu var jag ju pigg ikväll, men med tanke på att det var så nyss som jag inte var det så borde man ju kanske tänka å vila en dag till... Jag försöker ju intala mig själv att "jamen jag tar det lungt" men hur lätt är det ;)

Jaja... hoppas iaf att jag verkligen är frisk nu!!!!
Har lovat Anna att rycka in för henne imorrn. Kul kul!!

Nej nu är det åter till "Söndagsfilmen" men önskar er en trevlig kväll & Måndag morgon :) Imorrn ska jag sooooova!!!! (om nu inte de små får för sig annat:)

1 kommentar: