2008-08-02

Personligt rekord

Inatt har Gabbe slagit personligt rekord!! Jag är såååå stolt!!
Sov fån klockan 18:30 till klockan 6:30 imorse, åt en flaska & somnade sedan om...

Mitt personliga rekord är nog betydligt längre än så för jag minns att jag mer än gärna hade sovmorgon när jag var yngre... kunde lätt sova till middagstid om jag inte hade någon anledning att kliva upp... Tydligen förändras man för idag får jag panik om jag vaknar & klockan är efter 9, men samtidigt tycker jag att det är för tidigt att kliva upp klockan 8 när man är ledig... jobbigt...

Ops... hålle på att missa lördagsmorgonens favorit... saltkråkan

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag är med på nya sidan! Inget lösenord den här gången?
    Linda

    SvaraRadera
  2. nee... finns inget sånt här, men jag har väl å andra sidan inte så mkt hemligt ;)

    SvaraRadera