2008-08-20

Dagens mål

Då var denna dagen så gott som förbi... å jag har faktiskt chockat mig själv med att slutföra så gott som alla de uppgifter å mål som jag satt upp för dagen.

Hade lite tur då båda barnen somnade lätt ikväll utan tjorv & gråt...
Jag har tvättat, städat & rensat... garderober, förråd & skräprum... å inte sett ett dug tv ikväll å inte smitit undan på annat vis heller ;) Men nu... nu hägrar IKEA katalogen som äntligen kommit. Har redan massor med planerade projekt & ideer om vad som ska göras nu när hösten kommer (till sambons stora fasa) , men först så måste ju alla de där gamla projekten som nästan är klara avslutas... dom där tråååkiga sakerna... Har ju lovat både mig själv & honom, så jag får väl jobba på med dem en stund till... men sen!!!

Pratade med honom nu ikväll å han var salig nu när han änligen fått påbörja sin resa uppöver landet med den STORA saken... tänk att något sånt kan vara så glädjande :) men det är nog inte meningen att vi kvinns ska förstå det... Nej men vi har ju vårt!! & mitt som inte han förstår är ju IKEA... så nu ska jag passa på att läsa & planera :)

1 kommentar:

  1. Hahaha nu skall vi se om jag lyckas bättre med att INTE va anonym

    SvaraRadera