2008-08-21

Teknikgeniet nr.1

Idag har jag jobbat mellan 9-12... eller jobbat å jobbat... vi har haft utbildning på jobbet å det var väl inte sådär superansträngande, utan mest bara trevligt ;)
Affemannen har då hursomhellst varit på dagis & Gabbe hos mormor. När man nu för ovanlighetens var barnfri vid lunchtid passade jag på att gå på nyfiket med kollegan.

Hämtade sen kidsen & åkte å kikade på barntapeter tillsammans med Affe... men han var mest intresserad av att rita med de fina tuschpennorna som de så fint dukade upp åt honom, men kunde ibland ha tid att kika upp & säga "Åh mamma.. en traktor..." eller "åh mamma... en grävskopa" Säger det en del om vilka sorters tapeter "vi" kikade på... eller? ;)

Lämnade sedan iaf dem hos farmor & farfar eftersom jobbet bjöd på middag på hotellet... gott gott!

Kom hem... Blev än en gång galen på att vår dvd inte funkar (vilket den inte gjort det senaste halvåret) Satte Killarna i bilen & åkte å köpte en dvd från ica...
Kom hem & fick inte igång den... jaha... vad skulle jag nu göra... kunde ju inte bara ringa J då jag vid flertalet tillfällen smådissat honom när han haft problem med teknikprylar & då skadeglatt erbjudit min hjälp ;) Nej det var bara att kämpa å felsöka... å tillslut... det var scartkabeln som satt för löst...

1 kommentar:

  1. Bra kvinna reder sig själv va ?
    ;-)) Härligt med lite egentid !
    Jo j ag ska berätta om det funkar m krämen , den lille tuben funkar bra men det luktar inget vidare !

    SvaraRadera