2008-08-12

Rensa i röran

Ja nu är det min tur!!
Lånade boken av grannen L för en stund sedan, men då det var strålande sol vid tillfället så rådde hon mig att börja läsa den när det kom mindre fina dagar... Jag förstår varför... Jag gav mig på den förra veckan & nu sitter jag fast!! Jag har inte tid att göra något annat, men just bara för att jag nu är så inspirerad och verkligen VILL rensa & röja så dyker ju självklart massor med andra måsten upp... har iallafall börjat... & det är så skööönt att få bort sånt som hängt över en länge nu... sånt som går så snabbt att göra klart bara man tar tag i det, men man istället skjuter upp & säger "jag ska"

2 kommentarer:

  1. Jo, nog överlevde jag men inte var det roligt. Ja, vi samåker imorrn! Jag kör. Ja, det blir väl 13-15 stycken på torsdag! Heja på med rensningen!

    SvaraRadera
  2. förstår det...tänkte på dig idag... Bra bra... hör av dig om tid... åhh... många... bra jobbat!!

    SvaraRadera