2008-08-08

080808 bröllop barnvakt & djupa tankar

Bröllop idag!!
Hade gärna varit & kikat på dem idag när de svarade ja till varandra...
Fick ingen barnvakt *snyft*
Tydligen så var det superunderbart vackert & brudparet var kanonsnygga...
Hoppas deras speciella dag/kväll blir super så att de minns det med ett stort leende på läpparna :)
Tydligen så är det många över hela sverige som gift sig idag 080808. I vanliga fall är det väl inte så vanligt med bröllop på fredagar, eller?

Imorrn var det meningen att jag skulle ha åkt till Lule på kickoff för höstens försäljning av det coola klädmärket, men så var det ju det där med barnvakt... Farmor & Farfar har åkt bort över helgen & Mormor & Morfar hade hunnit lova bort sig till kussarna. Iochmed att Pappsen inte har någon som kan ta över jouren ihelgen så kan jag ju då inte åka... skulle inte vara så bra om han blir utringd... kan ju inte ta med sig de små precis... Nu skulle det inte sitta så dåligt med en syster här i byn... en syster som kunde rycka in för en dag eller bara för 10 minuter. .. saknar mina systrar... Båda men på olika sätt... Syster som inte finns i dag förutom i mitt hjärta & i mina tankar & minnen varjedag & jämt... önskar att jag kunde spola tillbax tiden & ändra på allt som hänt... syster som finns nära men ändå så långt borta... Vill ha dig närmare!!! Förhoppningsvis kommer du hit en sväng snart...

Oj vad djupt det blev... Men jag kan väl säga så här... Ta hand om era nära & kära!! Man vet aldrig hur snabbt livet kan ta en vändning & då är det omöjligt att backa tiden...

4 kommentarer:

  1. Varför var det inte samma hype 010101, 020202 osv? Är det nått jag missat?

    Så tråkigt att du inte kunde åka!! Jag vet hur det är att sakna barnvakt.

    SvaraRadera
  2. Vi kanske skulle ta en "paj-date" någon dag =) Ja tänk vad livet kan förändras snabbt, utan att vi rår på det. Kram kram på dig.

    SvaraRadera
  3. Kram kram ( det är stor artikel om brudparet i VF Vill du ha den???)

    SvaraRadera