2009-01-28

Tillbax i vardagen

Det var trögt att kliva upp imorse efter 4 sovmornar i rad, men väl uppe gick allt av bara farten... ja lite för snabbt. När vi kom till dagis & hängde av Affe ytterkläderna började letandet efter de bästa, finaste å... ja favvo-inneskorna... spajdermän-skorna var borta!!! ...eller rättare sagt kvar hemma. Åkte iaf iväg till mormor å lämnade Gabbe innan jag raceade hem igen efter dem.

Jobbade järnet idag iom att jag inte varit där sedan i torsdags...vilket märktes på mitt skrivbord... så nu ska väl högarna ha sjunkit ner litegrann. Hämtade ungarna åsså tog jag mig en snabbsväng på gymmet innan det var dags för ett besök på kitas med brudarna. Åt en god köttbit... surrade... snackade skit ;) å bara umgicks. Härligt!!! synd bara att det blir så sällan, men då uppskattar man då det iaf.

Mycket händer...
Fick höra något spännande ikväll... en glädjande nyhet... kommer nog ut snart ;)
Fick se nått snyggt... blev inspirerad, men har ju massor av påbörjat att göra klart först...
Fixade en annan sak idag som jag nästan missat... tur att jag fick mig en påminnelse av vännen...

I morgon är det en stor dag...
Moster fyller 40 å Kussen fyller 3 år... det blir massor med firanden ihelgen :)

å just det... Nicke har nu kommit tillrätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar