2009-01-07

soffpotatis

Ja nu är julen över...

Det är nu dags att städa bort alla små röda prylar å rensa kylskåpet på den överblivna julmaten som nu snart är på G att springa ut av sig själv.

Dags att återgå till vardagen... till jobbet & till träningen... hoppas jag iaf.
Har varit förkyld sedan i november och har nu sedan dess fastnat i så gott som alla såpor som nu visas på tv. Har blivit något av en soffpotatis som inte orkar få upp rumpan från soffan ;) Visst har det varit trevligt att vara lat en liten stund, men nu är jag LESS!!!

Nu är förkylningen iallafall på väg ut ur kroppen - äntligen - så jag har bokat upp mig för att köra spinning på gymmet på måndag... SÅ KUL!!! Har ju inte kört nått spinnpass sedan i augusti så nu innan schemat för våren är spikat passade jag på att kasta in ett pass.

Häng på du med!


I övrigt är väl allt bara bra här hemma.
Affe längtar till dagis! Då jag inte varit frisk har de senaste veckorna inte alls varit så roliga för honom... något understimulerande... men nu hoppas vi att vi är på ska få vara friska ett bra tag.

Pratade med Maria på barnomsorgen idag å Gabbe har fått dagisplats! Han ska få vara med Affe på skogsbacken från & med mars!! Jippiho!! Var lite ängslig att vi skulle bli tvungna att åka på 2 olika lämningar men det behövs som tur är inte.

Jaja...

Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar