2009-01-23

Äntligen fredag... igen

Dagarna rusar visst iväg så att vi inte hinner med...
Affe har varit sin 2:a helvecka på dagis å det har gått rätt bra faktiskt. Vissa mornar har det väl varit lite diskussioner, men inte alls så som förra veckan. Tillsammans med sina superfröknar gör de mååånga spännande saker på dagarna. Idag målade de när jag kom för att hämta... å inte vad som hellst utan de målade sig själva ;) Armar, händer, kinder & panna var fyllda av olika färgglada färger å lyckliga va de små... & igår var de som alltid på torsdagar på sagostund på biblioteket...

Å på tal om biblioteket... hur bär man sig åt för att inte få påminnelser om oigenlämnade böcker?? vi skriver det i almanackan, vi plockar ihop dem dagarna innan, men de blir ändå försenade... det är nog röran... eller vad tror du Linda?

Måste nog rensa lite i min röra :)

Å... jo.. såg ju arga snickaren i veckan & fick mig en spark av honom... vansinnigt att inte avsluta det som en gång är påbörjat, så ihelgen ska jag ta mig an att måla klart de sista 2 skåpdörrarna som jag nu lääänge gruvat mig över...

Det känns att man jobbar nu... hinner inte riktigt med här hemma... har inte kommit in i mitt nya välplannerade & strukturerade liv ännu, men snart ;)

Nej nu ska killarna iväg på hockey... å jag slappa en stund innan... ja... massor att göra.

1 kommentar:

  1. Jo, det är nog den berömda röran som spökar... =)

    SvaraRadera