2009-01-26

En kväll med min trogne vän

Denna dag kan man ju minst sagt kalla kaotisk... & lite av det har ju redan kommit ut... Jag hade tänkt passa på att göra massor med saker när jag lix skulle vara hemma, men jojo... inte ett har blivit gjort. Gabbe vägrade sova... inte en blund på hela dagen & efter middagen var han så övertrött att han inte kunde sova... grät sig tillslut till sömns...

Efter mellis kom iaf mormor & morfar förbi & lättade upp stämningen här lite... Barnen piggnade till och blev på bra humör... kramades & skrattade... Skönt att få prata av sig lite. Farmor kom oxå förbi... med glass till affe... det brukar han alltid få av henne när han har feber... Mormor & farmor är super!

Mormor & jag försökte förstå oss på den nya men gamla symaskinen som jag fått låna... min dog ju... denna är typ sen stenåldern, men funkar kanon... är bara lite kinkig på tygval.

Tillslut... efter middag & disk tog jag mig iväg ut... åkte till min trogne... ja... det finns ju alltid där å väntar på mig när jag behöver det :)
Det började med lite trevligt snabbsurr om lite olika saker å sen var det dax... jag valde såklart min favvo... Det blev den som fick dra det tunga lasset ikväll, men nu är dom borta ;)
...åsså blev det ju självklart lite styrke uppå det :)

Ska nu dyka in i soffan & se kvällens avsnitt av CSI innan det blir att ladda för morgondagen. Det blir ju en ny hemmadag imorrn med, men förhoppningsvis ska vi kunna återgå till de normala rutinerna på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar