2009-01-25

Fullträff

Har nu landat i soffan efter ett... ja man kan nog säga att det var det skönaste bästa å jobbigaste spinnpasset på länge... av mina egna alltså ;) Jag tycker alltid att det är kul även hur jobbigt det nu känns innan man tagit sig dit, men på slutet har det kännts mer motigt än vanligt å jag har ju mkt väl vetat vad det berott på... Tråkigt pass!! Det är ju lite speciellt att köra som ledare för även om passet är bra för alla andra så funkar det inte för mig om det inte känns 100% rätt... jag måste verkligen tokdigga det :) Självklart kör jag ändå & har kul, men så som ikväll... ja det är lääänge sedan... (det viktigaste är ju självklart deltagarna, men det är så super när det verkligen stämmer)

Funderar du på att hänga på?? det finns ju 10-kort som säljs på Bilisten... opersonliga, så ta med polarna å kom med!!! (vi bits inte ;)


I morrn blir det hemmadag för mig å de små... Affemannen hade 39 i feber idag så denna dag har mest varit fylld av massor med tecknat... gissar att morgondagen blir ganska lik... Jag ska försöka ta mig till att fixa lite småsaker, men måste nog även jobba lite smått här hemmifrån... ja vi får se... hoppas det inte blir långvarit...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar