2009-01-24

GULD IDAG!!!

Vilket lopp han gjorde idag våran skidskytt... inte illa. Här tjoade vi så högjutt vid skjutningarna att Affemannen fick hålla igen sina öron :)

Annars har det varit som lite aktivitet på 29B idag... lite plock å städ & tillslut har lådorna med julsakerna (efter ha stått i vårt sovrum i 3 veckor) åkt upp på vindan. Affe har varit så farmorkär i slutet av denna veckan så att han gråtit, men idag har han äntligen hunnit över till henne... åsså till farfar såklart. Vi har gjort lite småärenden idag så nu ska det fixas en del saker här :)

I övrigt så avlöser sig glädje & sorg... ena dagen är allt på topp då glädjande nyheter regnar över en... å nästa... ja då är det plattfall. På slutet känns det som om de tråkiga nyheterna varit överlägsna, men oftast så etsar de sig fast så mkt hårdare... många har det jobbigt nu... på olika sätt & med olika saker...

Pratade med Sus & de skulle träffas ett gäng & se Mamma Mia ikväll... då kom mina känslor... tänk om Sofia fått se den... efter att jag sett musikalen i London ringde jag henne helt salig å sa att den var verkligen något hon skulle se... hon var ju en riktig ABBA-fantast...
känslorna... tankarna... saknaden... Förstår ibland inte hur jag kan vara den jag är idag... hur jag lyckats att leva och inte bara stannat upp... minns mina tankar under den första tiden utan henne... man förändras...

Nu blev det djupt, men många har det jobbigt... vissa ser man, vissa gömmer sig & vissa ser ingen även då de skriker efter hjälp...

1 kommentar: