2009-01-25

hemma å sjuka

Söndag idag & ingen sovmorgon idag heller... nej klockan hade just passerat 6:00 när affemannen vaknade & ville se morgon-tv. Tröttare än tröttast masade jag mig upp & fixade en film i dvd'n åt honom & dök sedan isäng igen. 30 minuter senare vaknade den lilla killen å det var då en skön känsla att det var den andres tur... att jag bara kunde vända mig om å somna om :)

Frukost kl 7:30 & sedan en tur till gymmet... det är ju spinning ikväll och ett nytt pass kräver ju alltid ett genrep innan det är dax. Passade även på att köra lite styrke när jag lix var där & äntligen tog jag mig även tid till att sola.

Hemma igen möttes jag av en spak å grinig liten storkille som inte alls mådde nå bra... Feber idag... ingen skridskoskola för honom... ännu mera ledsen... För att glömma det tråkiga & göra nått kul här hemma tog vi istället att baka lite av hans favoriter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar