2011-08-16

välkommen träningsvärk!!



Efter ett 3-månaders välbehövligt break från gymmet är det nu dags för gymråttan att krypa in igen. Det handlar inte om att jag lessnade utan jag kände bara att jag skulle låta kroppen vila helt från vikterna efter en ganska slitig vinter och vår med mycke jobb & hård träning då inte kroppen fått den återhämtning & vila som krävs.

Ikväll var det iaf dags för premiärpasset... har länge längtat, men samtidigt dragit på det in till det sista för att verkligen återhämta mig efter allt som varit. När vi nu var i Umeå så besökte jag BudoFitness på haga (som alltid när vi är nere) och genom att bara kliva in genom dörren så tändes träningssuget till max igen.

Man brukar ju alltid rekomendera alla andra att "ta det lungt i början efter ett uppehåll... låt kroppen komma igång lungt, men gissa om jag kan det... Neeeeejdå :)  Körde igång stenhårt såklart!!
Nu gnager suuuuuget efter mer..... lovely!!!
Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar