2011-08-29

När katten är borta...

Äntligen har jag tagit tag i det jag länge planerat, men som jag samtidigt bävat för. Nu ska alla fönster bli vita!
Hade man haft små fönster hade det nog säkert varit gjort för länge sedan, men eftersom jag har mängder som sitter ihop så är det ju inte så tvärgjort å samma med putsningen... Hade svärfar på besök häromdan & när till å med han kommenterade mina skitiga fönster, som jag skippat att putsa förrän de var målade å fina, så förstod jag att det var dags... för han hade absolut inte fel... man ser ju knappt ut ;) Tänk att fönster kan bli så skitiga trots att man inte har någon bilväg som passerar dem... Bara att måla nu så att de sen får bli putsade å fina :)

Har nu grundat det näststörsta & det gick betydligt bättre än jag hoppats på... nu väntar bara några lager till. Sen väntar det stoora... endast 6 x 1,60, men bara man skickar iväg andra hälften, stoppar en bra bok eller någon grym musik i öronen, å ser till att man har färg hemma så att man klarar sig så går det ju av bara farten... hoppas jag stämmer även denna gång ;)

   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar