2011-08-14

lek hos Leo

Idag är det dags att åka hem igen :-(
Jag sa till Johannes imorse att jag ångrat mig... Vill inte jobba utan vill fortsätta husvagnslivet ett tag till... Men vi tar nog en paus till nästa helg :-) Affe har köpt bilar2 på Wii så han är ganska sugen på att åka hem å testa det innan vi fortsätter.

Jag säger det än en gång... Detta är det bästa vi gjort!! Jag har aldrig tidigare kopplat av en semester som jag gjort detta år, trots att jag ändå både jobbat extra & planerat fest. Jag laddar nu bara på att åka iväg själv utan J och mitt problem är hur jag ska få upp förtältet själv... Måste träna på det för resten fixar jag nog själv, eller med hjälp av barnen eller snälla campinggrannar. Som J sa... Vad är det för sak att Campa själv om man är tjej... Det räcker ju att börja så kommer snabbt massor med karlar å hjälper till... Om en karl kommer ensam så sitter dom tydligen å inspekterar istället hur han klarar av det... Men jag tror att karlarna isåfall "ska klara det själv" å därför inte ber om hjälp :-) vi kanske måste testa detta...
Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar