2011-08-24

nya trenden??


Kom på gymmet utan skor... Bara att kasta om passet (mot min vilja)
å gilla läget, så mina converce fick agera gymskor ikväll ;)

Jag är fruktansvärt... ja jag vet inte vad jag ska kalla det, men... "korrekt" när det gäller min träning.. typ...
Jag måste ha saker & ting på ett visst vis & är/blir det inte så så kan jag inte riktigt fokusera till 100.
Jag måste ha min pulsklocka, mina skor, min musik, min träningsdagbok & måste även ha intagit min införträningen-drink. Om något av detta inte är med/funkar så blir jag nästan förvirrad & taggar då inte till 100%... Knäppt va!
Det har till å med hänt att jag ute på löprundan fått slut på batteri i mp3'n som medfört att jag tappat löpförmågan... Men jag jobbar på det & löpningen med barnen har verkligen hjäpt till.
J skrattar åt mina hyss, men så brukar jag tänka på alla dessa stora idrottsstjärnor & deras ritualer inför tävling... Då känner jag mig inte lika knäpp & udda längre :)



Published with Blogger-droid v1.7.0

2 kommentarer:

  1. Du är inte knäpp och udda Lovisa, du är unik! Hoppas födelsedagen blir den bästa =)
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Mången tack goa du <3

    SvaraRadera