2010-07-17

lite men ändå mycke

Inte mycket av det planerade blev gjort idag utan en hel del annat.

Dagen började med att vi väcktes av dörrklockan just före 8 då Farmor stod på bron och behövde lite hjälp. Strax efter ringde jobbet som ville att jag skulle hjälpa till lite, men som strulade så att lite blev lite längre... men det regnade då lix ute så det var då detsamma.

Vi lunchade med pappsen och sen blev det tillslut lite rensning... och rensningen i mitt liv just nu börjar med att slutföra det påbörjade även om jag mycket hellre vill påbörja nya projekt som jag kan avsluta utan att slutföra ;)  2 sopsäckar till återvinningen blev det iallafall idag :)

Hann inte med någon löprunda som jag planerat utan tog istället en tur till mormor och morfar men det var då detsamma för jag lever fortfarande på gårdagens träning... det känns i kroppen kan man väl säga ;) Ett gympass + ett superduperunderbart spinningpass med bästa Fanny... Vill inte att hon ska åka tillbax för hon får mig verkligen att känna den det känslan som får mig att förstå varför jag älskar träning och spinning så mycket.

Efter besöket grundmålade vi lite ute åsså åkte det sista ogräset bort och vi hann även med att behandla rötterna med mirakelmedlet som den lokala handlaren sålt mig. Hoppas verkligen att det funkar lika bra som han lovat :)

Nu blir det att kasta sig isäng, för imorrn är det dags att träffa hela tjocka släkten. Endast en sisådär 240 pers skulle visst komma så vi hoppas att det ska vara en stor SOL hela dagen för det är ju så mycket trevligare med alla uteaktiviteter då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar