2010-07-28

Härligt med omprioriteringar ibland

Idag har vi verkligen njutit av sommarvärmen!
Dagen började, som alla andra semesterdar, med sovmorgon till 9... på med grävarhanskarna och ut i skottningen och efter att jag kört ett par skottkärrelass endast iförd bikini (tur vi bor enskilt till) så nappade jag dirrekt när Affe frågade om vi kunde åka till stranden.
Iväg på ica och sedan badades det hela eftermiddagen.
Västerbottensnytt filmade... fick med killarna på bild så vi får väl se om de blir kändisar...

Fixade kyckling till middag men måste haft hjärnsläpp när jag handlade för HUR kan man sälja/köpa kycklingvingar egentligen?? Vem äter dem?? Det var helt klart ett felköp från min sida för jag kan bara inte förstå att man kan sälja en massa ben med minimalt med kött på...

Kvällen var planerad till slutförandet på grävningen, men när J föreslog att vi skulle skjuta upp det och att jag kunde ta en löprunda istället så var jag inte sen att haka på... så nu är jag här... halvdöd å dösvettig, men underbart var det :)

Imorgon är en ny dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar