2010-07-12

Härliga måndag

Semestern fortsätter och vi njuter av varje minut!!
Dagen började med en rejäl sovmorgon - Härligt!!
Gabbe vaknade vid 8 (ja det är sovmorgon) och Affemannen fick vi tillslut liv i vid 9,30. Lunch (frukost) med pappsen kl 10 & sen gick vi ut till grannarna en sväng och killarna badade i grannflickans pool en sväng. En prommis till mormor & morfar där vi som alltid blev bjuden på gofika, åsså lite trevligt snack då en av mina "storkusiner" svängde förbi. Passade återigen på att testa av min nya footpod till min pulsklocka & den är super!! Är så nöjd!!



Nu ska vi ut i blåsten för att se om vi kan få bukt med ogräset mellan stenplattorna som jag planerat in som sidoprojekt i veckan. Det stora sommarprojektet står fortfarande stilla... eller... jag gjorde ett tappert försök igår & tog mig väl sisådär 10 cm framåt, men på de 3 skottkärrskörningarna jag gjorde fick jag pumpa upp däcket 3 ggr, så jag gav upp tills dess att det är lagat så förhoppningsvis har mannen i huset fixat det idag.



Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar