2011-11-01

Bra beslut

Idag har jag fått det bekräftat än en gång att det beslut jag tagit om framtiden är det absolut bästa beslut jag gjort på länge... idag är första dagen på övertid & nedräkningen har börjat... nedräkningen mot ovisshet, men positiv sådan... och ändå har det varit som vilken annan dag...
För att inte komma hem som ett åskmoln blev det ett gympass direkt efter jobbet idag... Ben Ben & Ben... Bara massa ben... kan knappt gå just nu, men kom hem som en ny människa... en glad mor & fru... raka motsatsen till det humör jag hade när jag stängde jobbdörren efter mig...  Gymmet är min fri-zon & 30 minuter där kan bota det mesta...

2 kommentarer:

  1. Mina lår stumnade ovanligt fort på Sandras spinning igår, kan det möjligen bero på måndagens pump tror du?? ;)
    Du är så bra Lovisa, glöm inte det!!!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Tja... det skulle man väl kanske kunna tro... vad skönt :)
    Å du... tack snälla du <3

    SvaraRadera