2011-11-02

Smäääärta

Ont överallt.... huvud, hjärta, benhinnor & typ alla muskler från rumpan å neråt...
Det finns härlig smärta... & så finns det tung smärta... smärtan som tynger hjärtat... gråtet från småkillarna när de inte vill... smärta av saknad och sorg.. när saker inte går som det vill... och smärta av stress i form av sprängande huvudvärk och panikångest.... 
Jag kan ta all fysisk smärta i världen... träningsvärk & benhinnevärk är välkommet bara man slipper allt annat över gränsen måttlig.... 

Idag har jag smärta... mest av allt i mina ben och rumpan... har svårt att gå upp för trappen... Försöker intala mig att det är denna smärta jag vill ha, men trots att det är en skön smärta så är den inte alltid så rolig... inte när man planerat att bära runt på massa bord & möbler & röjja runt med snabeldraken... nej smärtan gör det bara jobbigt.... men städa kan jag göra en annan dag... tar plats i soffan istället.... imorgon kommer smärtan att sitta i axlarna & ryggen istället... eller oxå kanske man ska säga... så blir det alltid med nya pass...nice ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar