2011-11-04

Äntligen Fredag!!!

Det känns att jag är inne i sluttampen för nu har farten ökat en del... finns inte någon ledig tid i sikte....  Har ju lovat att jobba heltid denna månad trots att min anställning redan slutat, men jag har även varit stenhård med att jag inte tänker prioritera bort mitt liv helt denna månad.... När det är hektiskt brukar jag ägna den lilla tid som blir till kidsen, men sen har träningen blivit lidande... kommer inte att ske nu... nu är det det kört för nu är det jag som styr! 3 veckor kvar... sen firar vi med en weekend i en av de stora städerna i landet... en liten roadtrip blir det för mig & J & sen kommer jag att fortsätta att jobba kvar lite timmar som resurs... Känns skönt för jag kommer att sakna mina arbetskompisar om jag tappar dom helt :)


snart..............................................................................................


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar