2011-11-20

7 arbetsdagar kvar...

Nedräkning pågår!!!

Underbart med helg... nedräkningen är inte i samma focus då... men med tanke på hur slitit det är just nu så går det riktigt bra... jag har haft massor av energi och har både byggt förråd, rensat upp i gymmet, städat och strukturerat upp grovis & tvättstuga... "Ombyggnationer" i pannrum planerade och förbedda åsså har jag dessutom bakat med Affe i veckan + att träningen gått helt förträffligt bra... undrar om det är vetskapen om att det strax är över som gett mig sån enorm energikick... skönt är det iallafall :)

Imorgon är vi hemma hela dagen eftersom grabbarnas skola å dagis är stängda... Tänkte att "å vad vi ska passa på att leka å dola då" men självklart blir det hemmajobb istället... men inte länge kvar nu, bara att bita ihop... På Tisdag är Fritte stängt så då blir det halvdag hemma för mig å Affe, men då SKA jag ta f-ledigt å bara vara med honom... hoppas bara jag kan hålla det... kanske bäst att boka in något som man bara inte kan avboka... kanske en eftermiddagstur till grannbyn.... tja vi får se :)

Nej nu vankas eftermiddagenkaffet strax... Grabbarna är ju på den efterlängtade hockeyträningen och jag lovade dom gofika när de kommer hem så bäst att fixa :)

Trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar