2011-10-31

If you want to fly...

Det går inte alltid som man tänkt sig & kan lova att jag inte gillar att det inte går som jag vill... Träningen är mitt skötebarn som i vanliga fall går före det mesta... ja förutom smågrabbarna förstås... men månaderna här efter sommarsemestern har det tyvärr varit mer kaos än vanligt på jobbet så  träningen & även familjen har blivit bortprioriterat en hel del. Varje vecka säger jag till mig själv att det får vara nog, men så sitter man där framför datorn & jobbar ändå... Ser fram mot en förändring och hoppas sjuuuukt att det blir bättre snart....

Vet ju att det bara är jag som kan göra något åt problemet... att det är jag som ska säga stopp... och till sist är gränsen nådd och jag måste göra valet... knäckas elller säga tack&Goodbye...

Ser fram mot resten av mitt liv med förväntan... Idag är sista dagen på mitt gamla liv... Nu börjar framtiden!!! :)

1 kommentar: