2009-04-14

nu blir det inge mer HEJ

Var nog lite för snabb med att ropa HEJ för nu är jag sjuk igen.
Var så glad över att äntligen vara frisk, men under gårdagen gjorde feber å förkylning mig så däckad att endast glassen höll mig vid liv. Tog mig med nöd å näppe till jobbet idag men överlevde tack vare de små vita tabletterna. Imorrn var det tänkt att vi skulle iväg på skotertur med några storstadsbor som kommer på besök, men tyvärr blir det till å hitta nya planer... men bara vädret vill vara med oss ska vi nog hitta något trevligt att hitta på... bara jag nu inte blir sämre.

Affe å Gabbe har varit på dagis nu första dagen på lääänge så det var två trötta små här hemma ikväll. Affe har ju sett en del film nu under den tid han varit sjuk så just nu fajtas vi en hel del om tv-tittningen. Det gäller nu för oss att vara kreativa å hitta på allt annat för att ens slippa diskussionerna så nu har vi återinfört pyssel-timmen där efter Gabbe somnat. Igår målade vi canvastavlor å idag var det vattenfärgsmålning & som Affe säger... det är så joligt att måla.

1 kommentar: