2009-04-16

bättre å bättre

...dag för dag, trallala...

Önskar jag att jag kunde säga idag.
Det känns just nu bara hopplöst... det vill inte ge sig.
Blev frisk efter magsjukan/febern förra veckan och begav mig efter ett par dar till gymmet, men får nu sota för att jag varit så ivrig... kände när jag var där att det inte var som det skulle å visst kom förkylningen tillbax... inte kul... länge sedan sist... vill bli frisk!!! jobbigt!!

Ikväll har vi träffat kussarna hemma hos mormor å morfar så kidsen fick leka av sig med dem en stund efter en heldag på dagis... Affe har ju sina kussar som STORA idoler så han var lycklig när vi åkte hemmåt igen därvid halv 8.

Har nu nyss kommit hem efter en prommis med grannen... skönt att få komma ut å rensa huvudet en stund ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar