2008-11-11

trötta & lata

Ja det är vad vi har varit den senaste tiden... har inte hunnit med att blogga :)
De senaste dagarna har varit fyllda av aktiviteter av olika slag, samt jobb träning och en massa måsten som går före ;)
Farbror har ju varit hemma på snabbvisit över helgen, men vi hann ju som inte umgås något eftersom vi drog iväg till Stan. En helg fylld av shopping, god mat & trevligt sällskap... tyvärr hade jag sovit lite halvdant den senaste tiden så jag kojjsade tidigt medan de andra forsatte att umgås & ha det trevligt. Sprang ihop med Statsborna på stan & hann uppdatera mig lite om vad som händer hos dem just nu... önskar bara att man hunnit surra mera - kram på er!

Väl hemma igen tog vi en farsdagsmiddag hemma hos min papps & umgicks där en sväng med syster & barnen... som vi oxå missat i helgen... innan de åkte hem till sitt.

Nu under veckan så är väl allt som vanligt igen... jobb jobb & träning... åsså all denna tvätt & städning som måste göras :) Det märks rätt väl att man jobbar en del nu - hinner inte riktigt med här hemma... har inte kommit in i rutinerna ännu... hur ska det bli när man jobbar ännu mer... ja det blir intressant...

2 kommentarer:

  1. Hoppas vi kan ses o surra ikapp lite nån kväll då vi är hemma ganska länge i januari. Tänkte mig en barn och gubb fri kväll ;-)

    SvaraRadera
  2. Åhh, ja jättegärna!!

    SvaraRadera