2008-11-28

Full rulle

Har ännu inte hunnit mer än småglutta i boken... kanske betyder det att jag måste ;)
Är just nu uppe i massor med projekt & ideerna bara flödar... tur jag har en som hejdar mig lite.
Vill ju gärna vara klar på en gång när jag väl sätter fart, men denna gång är jag faktiskt chockad över mig själv... stressar inte utan låter det ta sin tid... de ni!

Imorrn är det fredag & vi är lediga som alltid på fredagar, så imorrn ska det städas här i huset. Det behövs - jag lovar!!
Jag är så imponerad & fashinerad över alla ni som julpyntar för fullt. I helgen är ju den helg då det brukar göras i vårt hus, men inte iår, nej det får vara ett tag tror jag.

Sedan kan vi väl berätta att vi har en kille här som är väldigt förväntansfull & har stoooora förväntningar på tomten iår... å ja inte bara på han ;) Varje gång han har sagt "jag vill ha" har vi sagt att han får önska sig det i julklapp, eller födelsedagspresent eftersom den dagen kommer lite tidigare, så nu talar han stolt om vad han kommer att få dessa dagar...

1 kommentar:

  1. Vad önskar sig killarna?

    Hörde ngt om "Rorry" när jag var hemma, men jag vet inte riktigt vad det är... :-)

    Äntligen helg!

    /Farbror P

    SvaraRadera