2008-11-19

Stressig vecka

Fullt upp hela veckan... men på fredag är vi ju ledig så då ska vi ta igen oss lite.

Igår var jag över hos grannen på min sista me&i visning. Måste prioritera bland allt som är på G i mitt liv just nu å då ryker klädförsäljningen. Kul så länge det varade, men vi får väl se till att få oss några visningar till våren ändå.
Undrar ibland hur det ska bli när man jobbar mer än halvtid. Tycker ju inte jag hinner nått just nu... prioriteringar var det ju ja. Har inte kommit in i det ännu och det märks på den store killen här hemma som blir lite uppjagad han med - inte bra.
Har iaf varit på gymmet ikväll... det är min frison... där försvinner all stress å alla tankar som man ibland kan ha... Körde pump med ett gäng glada brudar.
Förvirrad som jag är så märkte jag mitt i passet att jag lyckats hoppa bak en låt på skivan så att jag körde samma låt 2 övningar på rad... på ben & rygg... men alla var nog lika fokuserade för ingen märkte det... ;)

Imorrn är det dax för fotografering på dagis så vår sov/mysmorgon försvinner därmed... börjar ju inte förrän 13 imorrn men måste vara på dagis vid 9.30 . Även om vi är uppe med tuppen varje dag så kan vi lätt ta det lungt å mysa lääänge.

FREDAG blir dagen... dagen som vi inte ska göra nått... bara vara hemma!!! mysa, dola å ja städa lite men inte stressa runt nånting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar