2008-11-16

Fullspäckad helg

Söndag idag...

Affe är på hocky med farfar & farmor å pappsen åkte på lite jobb.. Gabbe å jag ska städa... men hittar just nu på allt annat istället ;)

Denna helg har minst sagt bara rusat iväg. Började med en 3,5 timmars föreläsning på gymmet om smart träning. Mycket intressant & lärorikt. Handlade mycket om att få ut det man önskar av sin träning... blev riktigt inspirerad... vill träna nu... hinner inte... orkar inte... undrar om jag börjar bli fkyld...vill inte!!!

Lördagsförmiddan ägnade jag å de små till att dola i på här hemma medan pappsen tog sig en tur uti skogen... Det blev även en snabbsväng ut på de lokala klädaffärerna i hopp om att jag i sista sekund skulle hitta mig några kläder då det tänkta för kvällen helt plötsligt bara försvunnit... tror jag har en monster i min garderob som äter upp kläder... hittar ingenting.... dags för rensning i röran tror jag minsann!
Packade även ihop barnen med bortasovargrejjer & skjutsade till mormor & morfar. Barnlösa för kvällen var det nu dax för stora kalaset som väntade... Mycket roligt med trevligt folk, glada påhitt å massor med sång. Träffade massor med folk & hann surra av mig en del med folk man annars hela tiden "tänkt" att man ska ringa eller åka å hälsa på....

Söndag nu...

Skönt att vara barnfri ibland & kunna unna sig att träffas & umgås med folk som typ igår. Jag är inte sån att jag är rädd att lämna bort mina barn utan jag resonerar som så att både dom & vi mår bra av det... dom är vana att vara med andra & det skäms jag inte för, men när morgonen kommer så vill man gaanska snabbt åka & hämta hem godingarna :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar