2008-10-27

Inget pass ikväll *snyft*


Kl. 18:30 ikväll var det ju dags för PUMP, men bara 1 person var bokad... var tvungen att ställa in...
Kanske var det pga förra veckan fjasko... nee... det hoppas jag inte...
Skulle ju köra nya passet & ensam funkade det super, men väl på plats med flera deltagare blev det kajk. Har nu iaf knåpat om det och var så himla sugen... men men...
Hoppas iaf att ni kommer på onsdag! Å du Jess... jag har ju läst nånstans om ditt gymkort så lämna guben & ungarna hemma å kom du med!!!

3 kommentarer:

  1. Hittade du mössorna i brevlådan?

    SvaraRadera
  2. jajjemen! nu har vi inte längre kris på mössor ;)

    SvaraRadera
  3. Jag brukar få små anfall ibland då jag känner att jag måste börja träna. Då brukar jag lägga mig ner en stund tills anfallet gått över ;).
    Nä skämt åsido, jag ska ta mig i kragen. Vet bara inte när.

    SvaraRadera