2008-10-20

UTMANING forts.

Nu har jag funderat lite & knäppa saker var det ingen konst att komma på... de alldagliga däremot... hmm.... men så får det bli :) Svårast vär ändå att hitta utmanare nu när de flesta redan blivit utmanade så... ja såhär får det bli ;)

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

  • Älskar choklad!! Det är min stora drog! Det finns inget stopp... andra brukar prata om att det blir "för mycket" med en del goda efterrätter & godsaker, men "för mycket" existerar inte hos mig... Kan lätt sätta i mig en burk nogatti, en kladdkaka, eller varför inte en ohojtub bara sisådaä rakt uppåner. (det sistnämda är dock ett par år sedan sist nu.. eller tja... minst ett iaf :)
  • Är sjukt morgontrött... eller har varit... har ju varit tvungen att vänja om mig nu :) Fråga mina vänner & de håller med... spelade ingen roll vad klockan var... 8, 11, 14 eller 17 på kvällen... svarade jag med ett trögt mmmm... så visste de att de lika gärna kunde sitta & tomsurra i en sisådär 5-10 minuter då jag annars inte skulle haft en aning om vad de sagt.
  • Första (& sista) gången jag skulle till att hoppa från 5an på badsjön fick jag för mig att dyka istället för att hoppa... Korkat gjort för det var nog det kraftigaste ryggplasket de campinggästerna fått se under sina dagar... men jag vann iaf de coola killarnas överslagstävling :)
  • Har bott i kollektiv. Under 7 månader bodde jag tillsammans med 7 glada skåningar/smålänningar i en 3:a i Londons innerstad. Min säng var min... i övrigt delade vi på allt... nästan... ni kan ju tänka er... ett litet kyskåp med ett litet frysfack på 8 pers... men värst var när 8 pers skulle göra sig redo till diverse roliga aktiviteter... 8 pers & 1 toa... say no more!
  • Har sett NHL-hockey.. live altså! ColoradeAvalanche mot DetroitRedwings var det. En kanonmatch där både Foppa, Lidas & Holmström gjorde mål + att Detroit vann!!
  • tappade min första lösa tand genom att min syster satt på mig & lekte tandläkare... slet ut den medan jag skreeeek som en stucken... hade ju ingen chans då hon var betydligt större... å mamma, var hon var det har jag ingen aning om...
  • På en friluftsdag i 9:an var det slalombacken som gällde... det var tävlingar i både slalom & pulka, men även lite galnare så som häftigaste åkdon... å jo även kultaste klädseln. Tävlingsgalen som man är vann jag 3 av de 4 grenarna. Vann slalomtävlingen som bäst av 3 även fast jag inte kan åka... det var störtlopp det handlade om... ingen kollade ju att man passerade pinnarna rätt :) Kultaste klädseln tog jag hem iom att jag bar morsans 70-tals skiddress (som jag förövrigt spräckte den dagen:) & sist men inte minst vann jag tillsammans med bästaste vännen tävlingen om häftigaste åkdon... Vi åkte på en vallad SAAB-huv som vi tiggt till oss av han som idag är barnens farfar :)
Ja det finns nog massor med mer galna & mindre galna saker, men det var detta jag kunde komma på nu ikväll...


Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

Jaså var det dags med mina utmanare *hehe*

Jag utmanar... äh... hittar ingen att utmana... så... du som läser detta... du är utmanad!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar