2008-10-24

*snyf*

Har länge sett fram mot det, men nu blir det inte av... får bli senare istället... men man får väl se det trevliga i det hela istället...

Det blir ingen IKEA resa för mig i november.
J har regionsmöte precis den dagen... men för att slippa det kaos som idag existerar i vårt rum som jag skulle handla till lade vi in en order på nätet istället. Trevligt trevligt, men låååååångt från lika kul. Allt småkrams som man inte kan beställa får vänta tills en annan gång.

Är det någon som ska fara som jag bara kan få beställa typ 2-3 grejer med så kan ni väl höra av er.
Själv tycker jag att det är jobbigt att ta med listor från andra då jag oftast har fullt upp med mitt eget på ikea, men... du kanske ändå kan :)

1 kommentar:

  1. Jag ska till ikea och jag ska liks inte handla nåt så jag kan ta en lång lista. Det är bara du hör av dig.

    SvaraRadera