2008-10-16

feberyrsel

De senaste dagarna har vi levt i en lite annorlunda å spännande värld, samtidigt som det har varit & är jobbigt & frustrerande... Tidiga mornar & stress är nu återinfört in i vår vardag, men då feber & förkylning hälsat på har vi nu fått ett litet avbrott... Affemannen har febrat i 2 dagar nu, men trots 40 grader är det extremt mycke fart här, men när han inte ens vill ha pannkaka - ja då vet man att det är illa. Febern tar då ut sin rätt emellanåt & trots att han är uppe tillsynes vaken så undrar man ibland... Öppnade kyl & frys för att höra om han såg något han ville ha då inte pannkaka dög...han rynkade lite på pannan... mm... Bjokkoli vill jag ha... Killen valde alltså broccoli - Inte glass, inte bullar, inte mackor, inte saft, inte....han valde BROCCOLI??? måste vara feberyrsel!!

2 kommentarer:

  1. Hej Lovisa!
    Nu när du jobbar är det ju ett tag sen vi sågs...synd...
    Hoppas du kan dyka upp på ons iallafall, jag förutsätter att du fått mitt sms.
    Ha det bra och krama Affe och Gabbe från oss och då speciellt från Filippa

    SvaraRadera
  2. Definitivt feber.. Broccoli får dom inte i mig ens när jag fått en etta med jordvärme..

    SvaraRadera