2008-10-10

det stinker...

Ibland har man inget val, ibland måste man lämna sina planer för det oplanerade... Vi skulle ju vara ute & leka hela dagen idag, men istället städar vi nu bort det stinkande hemma hos oss...

Det hela började med att lilleman vaknade inatt hungrig & skreeeek som bara den... iom att J skulle upp & jaga & jag bara vara ledig idag så föll det på min (nit)lott att kliva upp... Gjorde välling & efter att jag värmt den så skakade jag om den en extra gång som jag alltid gör... bara det att jag nu var så trött att min hjärna & mina handlingar inte samarbetade. Flaskan flög i backen & nappen den lossnade, vällingen sprutade & täckte både golv, tak, väggar & köksskåpen. Snabbtorkade upp det rinnande innan jag återvände isäng med ny vällingflaska...
Lukten som imorse befann sig kring trakterna av vårt kök kan man lungt säga var stinkande & sur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar