2011-04-12

sommaren närmar sig

Nu börjar det hända saker...
Golvlisterna och fönsterfodret har nu hittat sin plats efter lååång väntan... J har varit riktigt effektiv de senaste dagarna & jag har mest bara jobbat... Men nu blir det ändring för imorrn ska jag bara tebax till gymmet. Har haft något i kroppen på sistone som gjort att jag inte funkat till 100 så jag har avstått träningen, mot min vilja, för att piggna till... men jag blir ju bara tröttare & grinigare när jag inte tränar ;) men jag märker direkt på pulsen när allt inte är som det ska... å då finns det bara ett att göra... Ikväll har jag iaf blandat jobbet med lite hockey... tur bara att jobbet iaf gick bättre än hockeyn...

I övrigt smälter snön för fullt nu så just idag behöver man inte gräma sig så mkt över att man saknar skoter och stuga... för påsken ser inte ut att bli det den brukar vara... jag hoppas nu mest bara att det ska bli varmare så att jag får fortsätta med projektet från förra sommaren :) Längtar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar