2010-06-21

vatten över huvudet

Hmm.... undrar om jag tagit vatten över huvudet eller om jag kommer att fixa detta ;)
Är ju hemma med Gabbe idag eftersom han varit dålig i helgen & har nu på passat på att tvärgoogla lite om hur jag nu härnäst skall göra med vår nya entre-gång så att vi inte behöver göra om den om 2 år pga att den satt sig.
Jag visste väl att det skulle bli lite slit eftersom jag dessutom nu gett mig den på att fixa allt själv, men med bra "guider" på internet, och ivärsta fall ett par telefonsamtal till vår snickers, ska det nog gå... men kanske inte så snabbt. Ikväll blir det iaf till att forstätta gräva... 20 cm djupt ska det visst minst vara & hittils har jag grävt typ 5 cm... Måste nog låna barnens grävmaskin... eller kanske sätta dem i lite barnarbete ;)

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar