2010-06-22

jordhögen vs gymmet


Jag kommer att vara DÖLESS innan jag är klar!!!
Jag har alldeles för mycket inplanerat på min 2do-lista och mitt pågående kommer att ta sjuuuukt lång tid, men men. 
Försöker vara effektiv, men det är så himla skönt att lata sig :) 
Farmor hämtade kidsen från dagis idag så när jag kom hem var det bara att sätta fart... Har faktiskt lyckats pricka av några av övrigtpunkterna på listan och en hann jag faktiskt med i ica-kön + att jag hunnit med ett minipass ute i jordhögen. 

Väntar nu på att de små trollen ska somna så att jag kan fortsätta med mitt skottande ute... & är man nördig eller :) Jag fick för mig att ta på pulsklockan för att se om jag bara inbillade mig om att det var jobbigt eller om det var sant & efter 30 minuter visade klockan att man inte behöver grämas allt för mycket över att man missat ett par träningpass, men nog längtar jag efter att byta ut skottningen mot ett pass på gymmet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar