2010-06-20

Dags att dra igång sommarens alla projekt

Vaknade alldeles för tidigt imorse av en liten kille som inte mådde bra så det bara att pallra sig upp och ta hand om han. Efter vår helgsfrukost gav vi oss ut vid halv 10 och började jobba. Har ju länge fantiserat men  inte tagit mig för att göra något av det, men efter att sett alldeles för många avsnitt av arga snickaren så vet jag ju att man inte ska vänta på hjälp av karlarna utan istället ta tag i det själv ;)

Vår entre har varit katastrofal ända sedan vi flyttade in, men nu är alla trasiga skifferplattor & alla risiga buskar & allt ogräs borta!!! Nu börjar nästa steg... gräva... ett steg närmare det färdiga resultatet, men långt kvar.


Efter en heldag ute blev det palt till middag å det var vekligen inte igår jag kokade palt... men gott blev det :)
Imorrn blir det en hemmadag med den lille killen, men om jag känner mig rätt så lär jag nog sitta vid jobbdatorn all möjlig tid. Snart är det semester och det är otroligt mycket som då ska vara klart. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar