2010-06-22

Slocknade

Gabbe tjorvade järnet ikväll och skulle inte sova trots att han fått på sina crocs på fötterna. För att göra läggningsproceduren kortare så lade jag mig med honom eftersom det brukar vara effektivt... det var det inte ikväll. Han vred på sig om och om igen, blev arg för att han tappade crocksen och fick även för sig mitt upp i allt att han även skulle ha jeans på sig när han skulle sova. Han var törstig hela tiden och trots det så drack han inte när jag hämtat vatten.

När han äntligen somnade så gjorde även jag det... och ALLT blir bara så fel när det händer.
Hade massor på min 2-do lista för kvällen, ja förutom att gräva & skotta,  men vill nu bara sova!!!
Finns inget annat än att nu ta itu med det viktigaste innan man får kasta sig isäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar