2008-09-18

Gu vad jag känner mig LAT

Torsdag idag... hade tänkt promenixa på dagis imorse men blev lat... vet ej vad som hänt... Vi som var så flitiga på att promma på mornarna tidigare, ja och inte bara då utan även på eftermiddagarna... men det känns bättre när jag ser att jag inte är ensam...såg ju att fler oxå körde bil idag ;)
Hade även tänkt åka på gymmet imorse (eftersom jag var för lat för att promma) men blev för lat för det oxå... får bli ikväll efter F-mötet istället... om jag inte är för lat...

Måste rycka upp mig :) Mycket att göra idag... måste städa & skura idag då skuggorna efter gabbes kräkfläckar börjat ta över hela vardagsrumsgolvet...

Jaja... imorrn är det iaf helg!!!! (säger jag som har helg hela veckan) & då bär det mest troligt av upp till stugan igen, men det är inte bokat ännu så vi får väl se... Affemannen pratar inte om annat än att han ska upp & "skjuta älgen med morfar".

1 kommentar: