2008-09-22

En helg av glädje & sorg

Hemma igen efter ännu en helg uppe i stugan...

Lördagen spendrade de övriga ute i skogen medan mammsen & jag var hemma... umgicks & förberedde inför kvällen som sedan spenderades över en burk illaluktande gamla fiskar... Fantastiskt nog så var det hela min ide... jag som alltid avskytt surströmming... vad hade tagit åt mig då tro??? men gott var det faktiskt & framförallt trevligt :) Men bäst av allt var ju ändå efterrätten ;)

Söndagmorgonen däremot fick oss alla att inse hur snabbt livet tar en vändning som man ej räknat med... jakten ställdes in.

Innan resan bar av hemmåt igen passade vi på att bestiga höbben som vi ej varit uppe på de senaste 10 åren (& J hade ju aldrig varit där). Mindes inte att det var så jobbigt :) men värt det när man väl kommer upp.


VACKERT!










9 kommentarer:

  1. Vilken hobb är det? =)

    SvaraRadera
  2. Tisdag nästa vecka (30 sept) då tänker Maria och jag komma till dig. Är du hemma då =)

    SvaraRadera
  3. Tisdag nästa vecka (30 sept) då tänker Maria och jag komma till dig. Är du hemma då =)

    SvaraRadera
  4. Ojdå så många det blev...

    SvaraRadera
  5. Hallå! Hoppas ni är okej! Jo du den höbben har man minnen ifrån:P Mörka kvällar..skoter, ja du vet;)

    SvaraRadera
  6. Jo du vicky... det är många glada minnen som kommer när man åker upp till stugan...
    Å du ÅM, Ni är så välkomna!! Hör bara av er om tid :)

    SvaraRadera
  7. På höbben är jag bara på vintern, när det går att köra skoter upp ;) Latmasken du vet!

    SvaraRadera