2008-09-23

Förvirrad

Ja det kan man lungt säga att jag är...
Höll på att skriva måndag idag, men kom på att det är ju faktiskt tisdag :)

Affemannen är på dagis idag så denna förmiddag ägnas åt städ & tvätt i vårt hus. Önskar att jag hade en hushållerska som gjorde allt sånt tråkigt som man drar på in i det sista... Tycker ju att jag tvättar jämt & ständigt, men det är tydligt att jag har fel... upptäckte igår till min fasa att tvättstugan åter igen var överfull & att inga kläder fanns i garderoberna ;)

Skulle även behöva någon som såg till att alla Affes kläder är märkta då jag även där tycker att jag alltid gör det på en gång, men på mornarna inser att det inte stämmer & blir tvungen att söka som en galning efter märkpennorna som ständigt försvinner... hmm... någon måste ju flytta dem då jag tycker att jag alltid lägger dem på samma ställe...

Åter igen inser jag att jag att min rensade röra inte är så rensad & att problemet inte löser sig själv utan att jag måste fortsätta rensa... Har samlat en gigantisk hög att åka till återvinningen med samt en lika stor hög som ska till loppan, men då var det ju det där med att ta sig iväg med dem oxå... var är den där hushållerskan som ska göra allt det tråkiga??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar