2010-09-02

Fortfarande tidsbrist

Vet inte hur, men jag lyckas alltid ha alldeles för mycket på gång när det krisar ihop sig... Men det brukar då alltid lösa sig på någe sätt.

Har varit hemma hela veckan med de små som vägrar bli friska... och det vill heller inte bryta ut och bli rejält utan det är bara lite lagomt sjuka så att de inte kan vara på dagis, men friska nog att stöka å böka :) Hur som hellst har jag kaotiskt mycket att göra på jobbet iveckan eftersom jag hade tänkt vara ledig och åka med barnen till stugan en sväng nästa vecka, men man får använda sina trix... Har jobbat hemifrån det som gått och deligerat ut lite småfix till mina underbara vänner <3  så med lite tur blir allt klart i tid.  Som om det inte var nog med jobbet och sjuka barn så hade jag dessutom dragit igång mitt projekt nr.58 under helgen... så joo jag behöver fler timmar!!!

Nu bär det iallafall av mot jobbet för lite fix innan jag förhoppningsvis blir för trött för kvällens runda... igår blev det så sent att jag inte såg en själ ute... å gissa om jag som då är så mörkrädd som jag är höll på dö när Mp3:n dog å jag var tvungen att höra alla konstiga ljud... huvva... men fort går det då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar