2010-09-22

En del dagar...

En del dagar är inte som andra...
En del dagar är bra, roliga, jobbiga, frustrerande och kaotiska...
En del är mer lärorika än andra...
En del är helt underbara...
En del dagar har en liten bit av allt & denna dag har varit ALLT!!!
Jobbet har verkligen varit lite av allt, men eftersom vi är inne i en hektisk tid har den mest varit frustrerande och kaotisk... Kvällen har varit underbar och rolig...

Farmor hämtade barnen på dagis eftersom jag skulle bli sen, så jag möttes hemma av 2 små godingar som var mätta och belåtna av farmors pannkakor.  En tur till kussarna och sedan hem för lite mys innan det var godnattdax. Kvällen har spenderats i tvsoffan för att få lite goda skratt till Carina Berg - hon är så underbar! Skulle egentligen behövt ett ordentligt träningspass för att avreagera mig den frustration och ilska som jag samlat på mig under dagen, men skippade det... vissa dagar måste man inse att det kanske inte är den rätta lösningen utan att det kanske är något annat man behöver.

Imorgon är en ny dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar