2009-10-25

Sovmorgon - eller hur...

Hade en helt underbar dag hos syster igår. Vi åkte iväg lite senare än planerat eftersom Johannes landade hem just när vi var på väg att åka & då bestämde att hänga på. Det blev iaf en heldag med tårta, godsaker & min favorit som jag inte kan motstå.... chokladbollar. Jag lovar att jag är värre än barnen. Affe brukar tjata om att baka dem, men oftast skippar vi det eftersom vi annars vet vem som äter upp dem ;)
Efter en superunderbar middag var vi ju tvugna att heja på Lyckelekören lite innan vi återvände hemåt. Efter en ganska hektisk dag är kidsen rätt däckade idag. Just nu sover båda 2 så jag bara njuter av lugnet en stund... snart dags för lite tvättstugetjänst & förhoppningsvis även det första träningspasset på lääääänge - har längtat länge nu - frustrerande när det tar sån tid att piggna till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar